Fieda Peace.......


weLcOme to my bLOg yeahhh !! ^_^

Me & Sister

Me & Sister

Wednesday 13 April 2011

Boyz 3 Vs Alisya


Sinopsis : Boyz 3 vs Alisya

Nur Alisya yang pertama kali melangkah masuk ke dalam Iskandar High Collage mengkategorikan sebagai tempat itu “pelik”. Susah nak cakap keadaan kolej yang baru di huninya itu. Dirinya yang dari insan biasa masuk ke dalam kolej khas untuk orang-orang kaya merasakan jauh perbezaannya.
Pertemuan dengan Boyz 3 yang di ketuai oleh Tengku Adryan anak kepada tuan punya kolej sudah di mulai dengan pergaduhan. Pantang bersua muka pasti ada sahaja yang tidak kena, kalau bab bergaduh memang bagaikan anjing dan kucing. Dua lagi orang di dalam group Boyz 3 adalah Danial dan Fakhry. Dengan dua orang ni Alisya tiada masalah cuma ada masalah mental dengan si Tengku Adryan sahaja. Alisya memang tak boleh sebulu dengan Tengku Adryan tapi boleh sebulu dengan si kawan Tengku Adryan pula.
Last-last Tengku Adryan tangkap cintan dengan Alisya setelah asyik perang dingin dengan gadis itu. Danial pula sentiasa di sisi Alisya untuk mententeramkan dirinya dan Fakhry sebagai abang long yang menjaga semuanya. Alisya keliru antara Danial dan Tengku Adryan dengan karakter yang berbeza. Akhirnya hatinya terukir nama Tengku Adryan jua.
Kehadiran daddy Tengku Adryan mengganggu hubungan mereka kerana berfikiran gadis itu tidak setaraf dengan mereka.Sedangkan Alisya menyembunyikan identitinya yang sebenar. Bermacam dugaan yang menimpa sehingga sampai di satu tahap Alisya pergi jauh membawa diri yang terluka.
4 tahun mengetemukan kembali mereka… tapi keadaan sudah berubah. Cinta antara mereka masih lagi kuat di dalam diri masing-masing dan hanya di pisahkan oleh keegoan yang wujud. Dapatkah Tengku Adryan bersama dengan Alisya sedangkan sudah ada kumbang yang menjengah bunganya itu………

No comments:

Post a Comment

Adkah Bintang di ciptakan Untuk bersama Bulan???